HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Actor Ideas for Kalona

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Sun Aug 09, 2009 2:41 pm

haha! Mine as well!!
Back to top Go down
LibielBird
Going to the House of Night
Going to the House of Night
avatar

Female Virgo Monkey
Age : 25
Posts : 112
Join date : 2009-07-19

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Sun Aug 09, 2009 2:47 pm

Andrei Andrei is like my second choice after Ben Barnes! ;D
Back to top Go down
View user profile
Invité
Guest



PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Sun Aug 09, 2009 2:49 pm

Ben would be perfect, he is my number one now !!! Smile Can't wait to see Dorian Grey's picture ^^
Back to top Go down
bunnyluver626
Accidentally causing an earthquake with Earth
Accidentally causing an earthquake with Earth
avatar

Female Taurus Dog
Age : 23
Posts : 934
Location : At the Cullen's house
Join date : 2009-07-21

Character sheet
Name: Alice Cullen
Age: 19
Affinities : Can see the future

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Thu Sep 17, 2009 2:13 am

Matt Dallas would be awesome!
Ben Barnes would be next.
Andrei Andrei would be after.
Back to top Go down
View user profile
mason-sons
Being Chosen by Nyx
Being Chosen by Nyx
avatar

Male Taurus Rooster
Age : 24
Posts : 33
Location : Wooton
Join date : 2009-09-29

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Tue Sep 29, 2009 11:52 pm

Taylor Kitsch?





Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mason_sons
Mari-chan
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Aquarius Pig
Age : 23
Posts : 8899
Location : Dancing in and out of the beams of a neon moon ♥
Join date : 2009-07-12

Character sheet
Name: Breeann
Age: 17
Affinities : Poetry & Future Sight ((refers to my story))

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Oct 14, 2009 2:26 pm

^ OMG he is hot!!!
Back to top Go down
View user profile
Rose
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Taurus Monkey
Age : 25
Posts : 32419
Join date : 2009-07-18

Character sheet
Name: Rose Fletcher
Age: 17
Affinities :

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Oct 14, 2009 2:46 pm

Santiago Cabrera ???




Back to top Go down
View user profile
Mari-chan
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Aquarius Pig
Age : 23
Posts : 8899
Location : Dancing in and out of the beams of a neon moon ♥
Join date : 2009-07-12

Character sheet
Name: Breeann
Age: 17
Affinities : Poetry & Future Sight ((refers to my story))

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Oct 14, 2009 3:47 pm

he is also cute!!!
and i love your siggie! the dude with the chicken made me laugh...
Back to top Go down
View user profile
Rose
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Taurus Monkey
Age : 25
Posts : 32419
Join date : 2009-07-18

Character sheet
Name: Rose Fletcher
Age: 17
Affinities :

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Oct 14, 2009 4:04 pm

He is Lancelot in Merlin


...lol.. the dude with the Chicken is Bradley James..he plays Arthur in Merlin <3 <3
Back to top Go down
View user profile
Mari-chan
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Aquarius Pig
Age : 23
Posts : 8899
Location : Dancing in and out of the beams of a neon moon ♥
Join date : 2009-07-12

Character sheet
Name: Breeann
Age: 17
Affinities : Poetry & Future Sight ((refers to my story))

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Thu Oct 15, 2009 1:24 pm

Hows about Johnny Palermo? again, he came up when i was googling random things X)
Back to top Go down
View user profile
Mari-chan
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Aquarius Pig
Age : 23
Posts : 8899
Location : Dancing in and out of the beams of a neon moon ♥
Join date : 2009-07-12

Character sheet
Name: Breeann
Age: 17
Affinities : Poetry & Future Sight ((refers to my story))

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Thu Oct 15, 2009 8:46 pm

how aboooooout *Drum roll*
BRENDON URIE!
Back to top Go down
View user profile
LectricErin
Discovering that the High Priestess is evil
Discovering that the High Priestess is evil
avatar

Female Taurus Snake
Age : 28
Posts : 1857
Location : Canada
Join date : 2009-07-13

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Sun Oct 18, 2009 6:39 pm

Will Kemp?

Back to top Go down
View user profile
mason-sons
Being Chosen by Nyx
Being Chosen by Nyx
avatar

Male Taurus Rooster
Age : 24
Posts : 33
Location : Wooton
Join date : 2009-09-29

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Sun Oct 18, 2009 9:01 pm

Steven Strait!



Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mason_sons
Mari-chan
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Aquarius Pig
Age : 23
Posts : 8899
Location : Dancing in and out of the beams of a neon moon ♥
Join date : 2009-07-12

Character sheet
Name: Breeann
Age: 17
Affinities : Poetry & Future Sight ((refers to my story))

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Mon Oct 19, 2009 10:35 pm

O_o!
he looks like taylor lautner!
Back to top Go down
View user profile
kayrose
Being Chosen by Nyx
Being Chosen by Nyx
avatar

Female Cancer Dragon
Age : 29
Posts : 43
Location : Philadelphia
Join date : 2009-10-12

Character sheet
Name: ~Kat~
Age: Unknown
Affinities : Healing, Spirit, and Fire

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Tue Oct 20, 2009 2:18 am

I totaly pictured Steven Straight for Kalona... not that the other guys (especially Ben Barnes) aren't drop dead hot. I just think Steven would fit better.
Back to top Go down
View user profile
LectricErin
Discovering that the High Priestess is evil
Discovering that the High Priestess is evil
avatar

Female Taurus Snake
Age : 28
Posts : 1857
Location : Canada
Join date : 2009-07-13

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Tue Oct 20, 2009 2:32 am

i feel the exact opposite! i dont find steven all that good looking and i think ben barnes is beautiful!
Back to top Go down
View user profile
DaughterofNyx101
Finally mastering Fire
Finally mastering Fire
avatar

Female Taurus Snake
Age : 28
Posts : 633
Location : Home
Join date : 2009-07-14

Character sheet
Name: Hecate
Age: 19
Affinities : Earth

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Tue Oct 20, 2009 12:31 pm

I keep picturing Gerard Butler as Kalona. He was so hot in Dracula 2000 and The Phantom of the Opera!
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/Sotkai11?feature=mhee
kayrose
Being Chosen by Nyx
Being Chosen by Nyx
avatar

Female Cancer Dragon
Age : 29
Posts : 43
Location : Philadelphia
Join date : 2009-10-12

Character sheet
Name: ~Kat~
Age: Unknown
Affinities : Healing, Spirit, and Fire

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Oct 21, 2009 12:59 am

LectricErin wrote:
i feel the exact opposite! i dont find steven all that good looking and i think ben barnes is beautiful!

I agree that Ben Barnes is way hotter than Steven Straight, but for some reason I just pictured Steven as Kalona while I was reading.
Back to top Go down
View user profile
LectricErin
Discovering that the High Priestess is evil
Discovering that the High Priestess is evil
avatar

Female Taurus Snake
Age : 28
Posts : 1857
Location : Canada
Join date : 2009-07-13

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Oct 21, 2009 3:36 am

ah, i read what you wrote wrong! lol
yes. and maybe i cant see it because he does look so much like taylor lautner and that kinda puts me off of him. lol.
Back to top Go down
View user profile
Utopias' Girl
Trying to stop war
Trying to stop war
avatar

Female Taurus Buffalo
Age : 20
Posts : 14151
Location : In the dark corner with him, who says i have to behave?
Join date : 2009-10-10

Character sheet
Name: Reva
Age: lost track
Affinities : Shadows (Underworld), empath, wolves/bats, writing

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Fri Oct 30, 2009 12:07 pm

i have know idea who should play Kalona but he has to have sholder length hair so stever straight definitly
Back to top Go down
View user profile http://yourdreamswillbefree.forumotion.com/
xSelenex
Seeing the Tracker
Seeing the Tracker
avatar

Female Posts : 18
Join date : 2009-09-15

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Nov 04, 2009 7:08 am

William Levy. Very Happy




Sorry. I got really bored last night and decided to photoshop this sexy piece of cake as Kalona. Very Happy
Hope you guys like it.

And yes, my mom and I both decided that he should totally play a bad [sexy] guy in a movie, so while I was re-reading Tempted last nigh I kept picturing this guy as Kalona..

Ayy, Mijaa I think I've been watching too many Novelas. haha.

Mija = daughter in Spanish. It's sort of slang for Mi Hija which means my daughter. People from my little small town say it a lot.. haha.

Novelas = Spanish Soap Operas.. yeah, they are kind of cheesy but it's kind of like a book..haha. yeah ignore me.. haha.

Back to top Go down
View user profile
Xxclaiiree<3starkxX
Calling Fire from the South
Calling Fire from the South
avatar

Female Aquarius Rooster
Age : 24
Posts : 3256
Location : Ireland, ennis
Join date : 2009-10-24

Character sheet
Name: Claire
Age: 15
Affinities : Air =]

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Nov 04, 2009 3:22 pm

LectricErin wrote:
i saw the chronicles of narnia: prince caspian not to long ago.
and i think ben barnes wouldnt be to bad as kalona.
he's super cute and he has the mysterious thing goin' on.

He is hot and so re the other choices
Back to top Go down
View user profile
Xxclaiiree<3starkxX
Calling Fire from the South
Calling Fire from the South
avatar

Female Aquarius Rooster
Age : 24
Posts : 3256
Location : Ireland, ennis
Join date : 2009-10-24

Character sheet
Name: Claire
Age: 15
Affinities : Air =]

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Wed Nov 04, 2009 3:24 pm

xSelenex wrote:
William Levy. Very Happy




Sorry. I got really bored last night and decided to photoshop this sexy piece of cake as Kalona. Very Happy
Hope you guys like it.

And yes, my mom and I both decided that he should totally play a bad [sexy] guy in a movie, so while I was re-reading Tempted last nigh I kept picturing this guy as Kalona..

Ayy, Mijaa I think I've been watching too many Novelas. haha.

Mija = daughter in Spanish. It's sort of slang for Mi Hija which means my daughter. People from my little small town say it a lot.. haha.

Novelas = Spanish Soap Operas.. yeah, they are kind of cheesy but it's kind of like a book..haha. yeah ignore me.. haha.


He is hot he'd be great as the part
Back to top Go down
View user profile
colerose
Being Chosen by Nyx
Being Chosen by Nyx


Female Posts : 41
Join date : 2009-11-08

Character sheet
Name: colerose
Age: 20
Affinities : spirit, fire

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Fri Nov 13, 2009 5:27 pm

ur guyses choices arent very good! Kalona is supposed to be the most beautiful person ever! Like mesmerizing! I think Hugh Jackman!
Back to top Go down
View user profile
Stellar211
Freaking out
Freaking out
avatar

Posts : 63
Join date : 2009-07-13

PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   Sat Nov 14, 2009 1:02 am

xSelenex wrote:
William Levy. Very Happy




Sorry. I got really bored last night and decided to photoshop this sexy piece of cake as Kalona. Very Happy
Hope you guys like it.

And yes, my mom and I both decided that he should totally play a bad [sexy] guy in a movie, so while I was re-reading Tempted last nigh I kept picturing this guy as Kalona..

Ayy, Mijaa I think I've been watching too many Novelas. haha.

Mija = daughter in Spanish. It's sort of slang for Mi Hija which means my daughter. People from my little small town say it a lot.. haha.

Novelas = Spanish Soap Operas.. yeah, they are kind of cheesy but it's kind of like a book..haha. yeah ignore me.. haha.


Haha my mom watches that novela! I walked in when she was watching once and it was a scene when he's in the shower and i was like whoa! Shocked
Yeah I think he'd definitely be a good Kalona!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Actor Ideas for Kalona   

Back to top Go down
 
Actor Ideas for Kalona
Back to top 
Page 2 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Actor Ideas for Kalona
» Actor Ideas for Heath
» Actor Ideas for Darius
» Actor Ideas for Erik
» Actor Ideas for Jack Twist

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
House of Night Forum :: House of Night :: Characters :: Dream Catcher-
Jump to: